شاعرانه

شعرهای من

شاعرانه

شعرهای من

توبه

با دلی خسته به امید گذشتی که تو داری 

 

روبه سوی کعبه کردم که مرا عفو نمایی 

 

 

 

 

من ضعیفم؛ من حقیرم؛ همه از خاک ذلیلم 

 

تو بزرگی؛ تو رحیمی؛ تو امید دل مایی 

 

 

 

 

من غلام بی نوایم که پر از جرم و خطایم 

 

رنج حرمان نده ما را که باز توبه نمایم 

 

 

 

 

با سرافکندگی و شرم رو به سوی تو آرم 

 

گریه ها؛ من بنمایم اشکها؛ من بفشانم 

 

  

 

ناامیدم تو مگردان؛ مرا در هیچ مپیچان 

 

مرا در سوگ دل خویش غم انگیز منشان  

 

 

 

 

تو همه نور سپیدی؛ تو همه عشق و امیدی 

 

کی برای این « پرنده » در خانه می گشایی ؟ 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم 1387/10/11 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام
شعر امروزت هم خیلی خوب بود
خدا آنقدر در رحمت و بخشایش ثروتمند و در محبتش نسبت به ما کریم است که هر وقت رو به سوی او آریم ما را می بخشد

حسام الدین 1387/10/11 ساعت 11:15 ب.ظ http://sheresobh.blogfa.com

به نام خدا

سلام


امام رضا علیه السلام فرمودند :
شیعه کسی است که پایش را جای پای امیر مومنین علی علیهالسلام میگذارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد