شاعرانه

شعرهای من

شاعرانه

شعرهای من

دلدار

ای پدر؛ ای مادرم ؛ من از شما یادآورم 

 

                              از شما مهر و وفا سوی دلدار آورم 

  

 

رنگ و رخسارم؛ پدر؛ از هجر او زرد است زرد 

 

                             قلب بیمارم ببین بهر تیمار آورم  

 

 

 

رخ تب دارم مثال لاله شد از خون دل  

 

                            از دو چشم خود ستاره در شب تار آورم 

 

  

گفته بودید من نگیرم غیر الله همدمی  

 

                        ماحصل ازعهدخویش؛ دوستی دلدار آورم 

  

 

               این پرنده گر رسد بر قله ی عشق خدا  

            

                از برای جفتتان شادی  سرشار  آورم    

              

                                       

                                       

                                   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد