شاعرانه

شعرهای من

شاعرانه

شعرهای من

سپیده

قبلاْ ازهمه شما دوستان خوبی که گذرتان به وبلاگ حقیر می افتد عذر خواهی می کنم بخاطر به کار بردن کلمه« من» که در اشعار استفاده می کنم. بعضی مواقع برای حفظ وزن و آهنگ شعر لازمه که از این کلمه  استفاده کرد. 

 

 

وقتی که چشمهایم سپیده را می بیند 

 

قلبم می شکفد ؛ شکوفه ها می چیند 

 

 

 

 

حتی اگر سخت باشم؛ نرم خواهم شد 

 

وقتی که چشم من؛ چنین زیبا بین است  

 

 

 

 

باید زنده باشی تا بفهمی چه می گویم 

 

بی زندگی فهم شعر کمی سنگین است 

 

 

 

 

حتی همین شعر ساده و آسان 

 

بر ذهن مرده ؛ چو کوهی سنگین است 

 

 

 

 

نجوا کنان نام خدا یاد کنم  

 

نامی که تا ابد در دلم آهنگین است 

 

 

           

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش 1387/09/20 ساعت 03:07 ب.ظ http://mblinkbox.blogsky.com

سلام دوست گرامی
تفاوت های ظاهری این لینک باکس با دیگر لینک باکس ها موجب جلب توجه هرچه بیشتر به لینک های داخلش میشه.
هر کی این لینک باکس رو برده راضی بوده !!!
با قرار دادن آن در وبلاگ آمار بازدید و همچنین پیج رنک گوگل شما بسیار بالا خواهد رفت.
پس لینک باکس را در وبلاگ خود قرار داده و لینک خود را از طریق خود لینک باکس (ارسال لینک جدید) برای ما ارسال کنید
منتظر شما هستیم - با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد