شاعرانه

شعرهای من

شاعرانه

شعرهای من

دلربایی

خدایا تا به کی این دلربایی 

 

به این بی دل شده کی رونمایی 

 

 

 

 

تمام رمز عشق را خوب دانی 

 

تو خود جان می دهی؛ جان می ستانی 

 

 

 

 

در این دنیا دیگر جایی ندارم 

 

چو تو معشوقه ای در سینه دارم 

 

 

 

 

کلامت را به قرآنت چون خوانم 

 

امیدی می رسد در روح و جانم  

 

 

 

 

 به درگاهت چومن سجده گذارم 

 

توگویی غرق در باغ و بهارم 

 

 

 

 

دلم با درد عشقت آشنا کن 

 

تو خود دردم ده و آن را دوا کن 

 

 

 

 

خدایا انتظارم را ثمر ده 

 

مرا تا می توانی بال و پر ده 

 

 

 

  

بگیر دست ضعیفم را به قدرت 

 

نجاتم ده زتاریکی و ظلمت 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 1387/09/23 ساعت 12:43 ب.ظ http://201263.blogsky.com

وبلاگه زیبایی داری.
در راهت استوار باش اینجوری همیشه موفق هستی!!!

تبسم 1387/09/23 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام شعر امروزت هم خیلی جالبه که در مورد خدا گفتی

سلام خدا جونم

سلام خدای مهربونم

سلام معبودم

سلام سلام سلام

خدا جونم ممنونم ، به خاطر لحظه لحظه هایی که برام خلق می کنی،

به خاطر همه ی لحظه هایی که شادم یا نا شادم

به خاطر چیزهایی که ازت می خوام و بهم می دی

به خاطر چیزهایی که ازت می خوام و تو بهم نمی دی

به خاطر همه دعاهای خیری که در حق دیگران می کنم و تو برآورده شون می کنی

به خاطر همه چیز

به خاطر نیرویی که در من قرار دادی که در همه زمانها و مکانها بتونم راست بگم

خدا جونم به خاطر خبرهای خوبی که این روزها می شنوم ممنونم

خدایا ممنونم که صدامو می شنوی

خدایا ممنونم که صدام می کنی.

خدایا هنوز خیلی از دعاهام برای دیگران برآورده نشده.

خدایا من منتظرم خبرهای شادی دوستامو بشنوم. بشنوم که به آرزوهاشون رسیدن

خدایا ما آدما وجودمون پر از امید و آرزوه

آخه ما زنده ایم.

آخه تو خدایی

خدایا ما هنوز کلی امید و آرزو داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد